P.g.a störningar hos vår lokala internetleverantör på vårt kontor, så är vi tvungna att begränsa vår support något. Det kan därför förekomma att vi inte kan svara i telefon, men om man lämnar ett meddelande så ringer vi upp igen! Support via epost och ticket fungerar dock som vanligt. Vi beräknar att det kommer igång som vanligt från och med fredag den 24:e augusti.
Från och med måndag den 2:e juli börjar vi med sommartider på supporten. Vi har kommer då att ha telefon- och chattsupport mellan 08:30 och 11:00 på vardagar, och epost/ticket support som vanligt 9-16:30. Dessa tider gäller fram till och med 5:e augusti då vi går tillbaka till normala tider.
Ha en riktigt trevlig sommar!
Ni kan ha märkt av viss begränsning på supporten de senaste dagarna.
Detta beror på att vi håller på att flytta till större och bättre lokaler.
Mer information och bilder kommer senare.
Vi har i veckan lagt in ett ssl-certifikat så alla privatkonton kan utnyttja kostnadsfritt en säker ssl förbindelse. Detta certifikat gäller enbart den subdomän som ingår i varje konto i formen: http://{mittkonto}.egensajt.se
Nu fungerar alltså även: https://{mittkonto}.egensajt.se
Byt ut alltså {mittkonto} mot den subdomän du har blivit tilldelad för ditt konto.
Inom...
På grund av problemet tidigare i veckan med e-posten, så har vi bestämt oss för att påskynda en planerad uppgradering av vårat e-postsystem.
Vi kommer redan måndagen den 18:e att utföra denna uppgradering kl 00.00
Vi vill dock försäkra er om att ingen e-post kommer att försvinna, men att e-post kan komma att fördröjas som mest med några timmar under denna...
Idag tisdag har vi haft ett fel i vår inkommande epost-server sedan sent igår kväll och vi har precis hittat och löst felet.
Dock kommer alla kunder att få en dublett av gamla email och för vissa kunder kommer en del email att komma med lite fördröjning.
Från och med i dag, så uppgraderas samtliga privatpaket, så att safemode avaktiveras.
Skulle ni märka av driftstörningar av något slag, så hör av er.
OBS! detta gäller endast privatkonton registrerade innan Januari
Från och med den 25:e maj behöver man ange det OCR-Nummer som framgår på fakturan. En annan nyhet är att vi från den 22:a maj även tar emot kreditkort i samarbete med DIBS betaltjänster. Möjligheter att betala via PayPal och Payson kommer dock finnas kvar som vanligt. Skulle ni ha frågor angående detta, så kan ni kontakta vår support antingen via mail, telefon eller med en ticket.
Vi har i för en tid sedan påbörjat arbetet med att integrera kontrollpanelen till kundcentret.
Detta är ett led i att utveckla kundcentret till ett bättre verktyg och mer lättanvänt. Målet är att ni som kunder ska slippa att ha två inloggningar.
Det kommer att ske i olika omgångar där första omgången innebär att alla som enbart har gratis och kostnadsfritt DNS-konto...